Re: Komputer z Ameryki

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Wed 20 Aug 1997 - 12:43:20 MET DST

Dawid Kowalski <kowald_at_polbox.com> wrote:

: < jak astronauci. On uważa że żaden komputer składak nie dorówna
: < urządzeniom tej klasy.

Zwłaszcza ceną :)

: < te komputery są na prawdę dobre.

Czy ktoś mówi, że są złe? Po prostu są nieopłacalne dla indywidualnego
odbiorcy/użytkownika.

: < Sam mam składaka i nie narzekam. Spróbuje z nim pogadać
: < choć wiem że to i tak nic nie da

Może po prostu niech zobaczy, ile forsy musiałby wydać na tą maszynę,
po czym da Ci tą samą sumę i sam sobie złożysz maszynkę :)

--
	Leszek.