Re: Komputer z Ameryki

Autor: Dawid Kowalski (kowald_at_polbox.com)
Data: Wed 20 Aug 1997 - 12:17:57 MET DST

Łukasz Bajoński <lbajon_at_sgh.waw.pl> napisał(a) w artykule
<33fbfb0d.50472866_at_news.icm.edu.pl>...
> "Dawid Kowalski" <kowald_at_polbox.com> napisał(a):
>
> ???
> To on tak chce dla szpanu, czy ma jakiś (na pewno głęboko ukryty) cel
> ?
<
< Pewnie że nie dla szpanu. Często tam wyjeżdża. Jest w tym pewien cel
< otóż może nie wiesz jak oni tam składają komputery. To przypomina
< scenerię z filmów S-F. Pracownicy są tam przebrani w kombinezony
< jak astronauci. On uważa że żaden komputer składak nie dorówna
< urządzeniom tej klasy.

> Che, che, che, ROTFL !!!
> Co jest robione w wersji na EE ???
> Z tego co wiem tylko oprogramowanie dokładają lokalne (a i to nie
> zawsze), i kiedyś (nie wiem jak teraz) klawiaturę made in IBM, w
> której IBM wymyślił sobie własny (do niczego niepodobny) układ
> klawiszy ...
>
> Wyperswaduj swojemu sąsiadowi ten IMHO idiotyczny pomysł ...
> Orginalne komputery IBM to IMHO straszne badziewie :(
> Na SGH mamy P75 i P100 które nie dość że startują chyba kilka minut to
> są sporo wolniejsze od mojego byłego AMD 5x86 :(
> Nazywa się to IBM PC 300 - rzadki chłam :(

< Głupi pomysł. Wiesz ile oni dokładają oprogramowania do Aptivy, coś
< ok. 20 kompaktów (zależy też w jakiej wersji), a poza tym te
< komputery są na prawdę dobre.
<
> Najlepiej niech znajdzie jakiegoś godnego zaufania qmpla który mu
> złoży komputer - będzie szybszy, 2x tańszy i jak będzie chciał coś
> unowocześnić to nie będzie musiał wymieniać całego komputera ;)

< Sam mam składaka i nie narzekam. Spróbuje z nim pogadać
< choć wiem że to i tak nic nie da