Re: Serwery news

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Wed 20 Aug 1997 - 11:33:08 MET DST

On Wed, 20 Aug 1997 09:35:11 GMT, duane_at_polbox.com (DUANE) wrote:

>Podajcie mi pare serwerow newsowych, bo ja znam tylko
>news.nask.org.pl...
>Dzieki.

Jesli pracujesz przez telepsa, to mozesz korzystac z news.tpsa.pl -
nie przepychasz sie ciasnym laczem TPNET-NASK, co jest najwieksza wada
uzycia serwisu NASKu, lub tez uzyj news.icm.edu.pl - jest dostepny dla
domeny TPSA, polskie grupy w pelni, zagraniczne chyba tylko odczyt.
ICM pracuje na dwie strony - ma dobre lacza zarowno z NASKiem, jak i z
TPNETem, zas system chyba mocniejszy od news.tpsa.pl (telepsowi
zdarzaja sie nawet kilkunastosekundowe zwisy, chyba sie serwer
przeciaza, na ICMie nie obserwowalem takich zjawisk).

Darek