Re: Chcecie sie wkurzyc????

Autor: SirLancelot (SirLancelot_at_rubikon.net.pl)
Data: Thu 14 Aug 1997 - 17:49:33 MET DST

Mamoooo.....
Ja chcęęęęę......
.........do Stanów........!!!!!!!!!

--
SirLancelot
Wojciech Bocian <wobocian_at_indiana.edu> napisał(a) w artykule <33F26FDC.2E2C_at_indiana.edu>...
---------------------------------------------------ciachchchchch....
: No tak ale najpierw musisz uzyskac polaczenie, co czasem nie jest latwe.
: Czesto tez providerzy ustalaja limit czasowy polaczenia. Ponadto
: szybkosc takiego polaczenia w najlepszym wypadku wyniesie 56 kbps, ale
: podejrzewam ze tylko do providera, bo dalej w swiat to lacze providera
: ze swiatem bedzie za slabe (no chyba ze pozna noca np. 5am).
: Ale by ciebie tez wkurzyc ;-) to ci powiem, ze sa rowniez inne
: rozwiazania. I tak na przyklad ja mieszkajac w obrebie campusu posiadam
: stale lacze ethernetowe (skretka) doprowadzone wprost do mieszkania.
: Budynek zas polaczony jest swiatlowodem bezposrednio z siecia
: uniwersytecka. Zaleta takiego rozwiazania jest to, ze mam wlasny staly
: numer IP, a ponadto bez problemu uzyskuje predkosci transmisji 50-60
: kB/s (kilo bajtow), z gdziekolwiek w obrebie USA (oczywiscie o ile
: pozwala na to przepustowosc drugiej strony). Co do ceny to niestety nie
: mam pojecia ile to kosztuje, oplata wliczona jest w czynsz.
:
: Pozdrawiam,
: Wojciech Bocian
: