Re: Chcecie sie wkurzyc????

Autor: Michał R. Hoffmann (misiek_at_uoo.univ.szczecin.pl)
Data: Thu 14 Aug 1997 - 17:03:03 MET DST

Rafal Stefanowski wrote:

> W USA, jezeli chcemy miec Internet w domu, placimy tylko providerovi.
> W obrebie miasta wszystkie rozmowy telefoniczne sa ZA DARMO, czyli
> mozemy gadac za friko.
> I tak samo mamy polaczenie za darmoche, niezalezna od czasu
no i? Przecież tam tak zawsze było?Jakiœ morał?
Zreszta w Polsce jeszcze pare lat temu w czesci miast tez tak bylo. Co
nie znaczy, ze mozna wyciagnac wniosek, ze lepsza byla stara komuna niz
dzisiejsza :) Niestety, w (prawie) całej Europie telekomunikacja jest
cholernie droga.

> Providerowi placimy 19.99 dolara.
a ja nic nie płacę, bo mam konto uczelniane, więc mi nie zaimponujesz
:-P

--
misiek
***  IRC : nathan                           | Michal R. Hoffmann ***