Re: USRobotics 56k

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 18 Aug 1997 - 23:48:01 MET DST

On 18 Aug 1997 07:36:47 GMT, stach_at_amk.rmnet.it wrote:

>Nie zgadzam sie zupelnie z takim postawieniem
>sprawy. Lacze sklada sie z 2 modemow i kazdy z nich
>ma wplyw na transfery czy tez na "zrywanie" . Jesli nie
>wiadomo z jakim i jak skonfigurowanym modemem sie laczysz
>to nie mozesz powiedziec, ktory modem jest winien rozlaczenia
>badz niskich transferow.

No tak - ale zwykle ten drugi modem nie jest Twoj, a jakos inni
modemujacy nie narzekaja na zrywanie. Mozesz tez zatelefonowac pod
pare innych numerow, i zobaczyc jak dziala.

> Jesli modem pracuje poprawnie
>przez pol godziny i ni stad ni z owad polaczenie zostaje
>przerwane nalezy podejrzewac TPSA a nie modemy ...

Za pierwszym razem tak. Ale jak nigdy nie wytrzymuje dluzej to jest
juz zle.

>Robi dobre modemy i przy okazji korzystajac w marki
>wciska kit "lamerom". W cenie Sportster'a pewnie mozna
>miec wiele innych nie gorszych modemow a poniewaz ja
>nie zmieniam dostawcy jesli jestem z produktu zadowolony
>nie moge sluzyc innymi przykladami niz Motorola i ACTIVE
>bo nie mialem potrzeby stosowac innych.

Obawiam sie ze w cenie Sportstera nie dostaniesz wielu innych modemow
nie opartych o Rockwela.

J.