USRobotics 56k

Autor: stach_at_amk.rmnet.it
Data: Mon 18 Aug 1997 - 09:36:47 MET DST

On 1997-08-15 lis said:

>-do domu owszem mozna kupic tani, tylko ze tanszy od USR to bardzo
>czesto miesiac testowania i zmieniania egzemplarzy, albo konczy sie
>z takim "bardzo dobry, rozlacza najwyzej co pol godziny.

Nie zgadzam sie zupelnie z takim postawieniem
sprawy. Lacze sklada sie z 2 modemow i kazdy z nich
ma wplyw na transfery czy tez na "zrywanie" . Jesli nie
wiadomo z jakim i jak skonfigurowanym modemem sie laczysz
to nie mozesz powiedziec, ktory modem jest winien rozlaczenia
badz niskich transferow. Jesli modem pracuje poprawnie
przez pol godziny i ni stad ni z owad polaczenie zostaje
przerwane nalezy podejrzewac TPSA a nie modemy ...

>Widac firma przejela sie sie zla opinia z poprzedniej epoki, i teraz
>robi modemy jeszcze dobrze i jeszcze tanie [wzglednie tanie :-)]

Robi dobre modemy i przy okazji korzystajac w marki
wciska kit "lamerom". W cenie Sportster'a pewnie mozna
miec wiele innych nie gorszych modemow a poniewaz ja
nie zmieniam dostawcy jesli jestem z produktu zadowolony
nie moge sluzyc innymi przykladami niz Motorola i ACTIVE
bo nie mialem potrzeby stosowac innych.
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:stach_at_amk.rmnet.it 22-24 CET
Fax: UNIPROJEKT Warszawa 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

`[1;31;47mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive