Re: USRobotics 56k

Autor: Michał Witkowski (michalw_at_itnet.com.pl)
Data: Mon 18 Aug 1997 - 21:36:33 MET DST

stach_at_amk.rmnet.it napisał(a):

>Po pierwsze musisz miec homologowany i zgloszony
>modem. Po drugie sprawdz w BOK czy nie masz wlaczonych
>dodatkowych uslug typu Teletaxa czy Call Waiting?
>Po trzecie podnies sluchawke, wybierz jedna cyfre,
>po ktorej nie ma sygnalu i posluchaj czy sa jakies
>szumy czy trzaski badz syczenie. Jesli uda Ci sie
>cokolwiek uslyszec oprocz "ciszy" to jest to powod
>do reklamacji Twojej linii.

Chyba mnie zle zrozumiales, wiec powtorze jeszcze raz.
Z telefonem nie mam ZADNYCH problemow, nic nie trzeszczy, nie syczy,
nie szumi i polaczen tez nie zrywa. Problemy sa z polaczeniami
modemowymi i w zwiazku z tym ponawiam pytanie:
Czy mam prawo reklamowac jakosc linii, tylko na podstawie klopotow z
polaczeniami modemowymi i jesli tak, to na jaka podstawe prawna mam
sie powolac, kiedy facet z centrali czy kobieta z BOK'u mi powiedza,
ze umowe mam na polaczenia telefoniczne. a nie na modemowe?

Ps. Modem jest homologowany, nie zgloszony. Zadnych dodatkowych uslug
nie mam wlaczonych.

Pozdrawiam,

--
Michał Witkowski