Re: USRobotics 56k

Autor: Darek Toczynski (DarekT_at_Polbox.pl)
Data: Mon 25 Aug 1997 - 02:36:29 MET DST

Nie wydaje mi sie, zeby udalo Ci sie cos wywalczyc...

Podczas awarii telefonow w mojej firmie (zalane kable) odbylem kilka
"przyjemnych" (brr..) rozmow z roznymi dzialami TePsy i za nas-tym
razem udalo mi sie trafic na milego i przytomnego czlowieka z serwisu
komerteli, ktory niestety zalamal mnie do konca - mozesz spelnic
wszelkie warunki (homologacja, zgloszenie, etc.), ale z TPSA i tak
procesu nie wygrasz gdyz - podobno - wg przepisow zapewnia ci stabilne
polaczenie przy predkosci - UWAGA - 2400 !!!

Na pocieszenie uslyszalem, ze tak samo jest z Deutche Telecom...

A powaznie - moja stara centrala (11 w w-wie, mam wlaczony "biling")
trzeszczy, wlaczam sie w rozmowy, zanika sygnal i od 3m-cy walcze z
BOK-iem (bezskutecznie). Jednak ZOOM 14,4 trzyma polaczenie w miare
stabilnie (zrywa raz na ok. 1,5h w czasie dnia i raz na 3-4h w nocy),
a USR V-e zrywal raz na TYDZIEN (czesto zwalnial, to fakt, ale
wstawal).

Reasumujac - jesli nie jestes w stanie namierzyc zaklocen w trakcie
rozmowy telefonicznej i nie slyszysz "pikania", jak druga osoba
usiluje sie do Ciebie dobic to problem na 99,8% lezy po Twojej
stronie...
Poza tym - nie obraz sie - IMHO wieszanie psow na TelePSAch jest
najczesciej uzasadnione, ale nie mozna sie do tego przyzwyczaic na
tyle, by obwiniac ich o KAZDY problem...

Powodzenia (bedzie Ci potrzebne :-)

P.S. Sorry za przydlugi tekst, ale chcialem sie "wywnetrznic" :-)))

Chlast!
Chlast!

"Toczek"

darekt_at_polbox.pl