Re: USRobotics 56k

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 19 Aug 1997 - 02:22:12 MET DST

On Mon, 18 Aug 1997 21:36:33 +0200, michalw_at_itnet.com.pl
>Chyba mnie zle zrozumiales, wiec powtorze jeszcze raz.
>Z telefonem nie mam ZADNYCH problemow, nic nie trzeszczy, nie syczy,
>nie szumi i polaczen tez nie zrywa. Problemy sa z polaczeniami
>modemowymi i w zwiazku z tym ponawiam pytanie:

Modemy zrywaja regularnie? to brzmi jak slynna 'rozsynchronizowana
szczelina'

>Czy mam prawo reklamowac jakosc linii, tylko na podstawie klopotow z
>polaczeniami modemowymi i jesli tak, to na jaka podstawe prawna mam
>sie powolac, kiedy facet z centrali czy kobieta z BOK'u mi powiedza,
>ze umowe mam na polaczenia telefoniczne. a nie na modemowe?

He, he - zglosic masz prawo, moze sie ktorys wezmie do roboty.

Zawsze mozesz tez ponarzekac na jakosc foniczna, zla transmisje faksow
- ale to raczej synchronizacji nie poprawi :-)

J.