Re: Grzegorz Szyszlo nie tylko krytkuje na PC

Autor: A_Zet (adek_at_spamom.precz.kki.net.pl)
Data: Mon 18 Aug 1997 - 17:29:22 MET DST

radekp_at_usa.net (Radoslaw Poplawski) napisał(a):

> [...]
[wyciąłem część, co do której mam nieco inną opinię a nie chcę
wdawać się w dyskusję]

>No coz, klasyczny przyklad zaistnienia potrzeby zatrudnienia fachowca opd
>HTML. Gdy stawiasz dom tez to robisz samodzielnie, bo nie chce Ci sie czytac
>przepisow budowlanych? :)
>
>PS. Oczywiscie dom tez mozna stawiac bez zadnej znajomosci przepisow, a
>nawet bez umiejetnosci murarskich, ale inni moga dziwnie na cos takiego
>patrzyc :).

Nie zgadzalbym sie z Toba do konca - tzn. zgadzam się czesciowo:
przeciez oprocz tzw. fachowcow sa jeszcze amatorzy (w lacinskim
rozumieniu tego slowa). Sprowokowales mnie zdaniem, ze inni moga
dziwnie patrzec; a wiec zrobie sobie stroniczke firmowa w ciagu
tygodnia a prywatnie deklaruje, ze pojecia w tej chwili nie mam,
z czym to sie je. Podbudowuje mnie to, ze widzialem mnostwo prac
wykonanych przez fachowcow i przez amatorow, ze wymienie: naprawa
samochodu w autoryzowanym warsztacie, polozenie kafelkow,
malowanie (sic!) farba emulsyjna pokoju, czym uraczyla mnie
kiedys malzonka nie chcac bym sie przemeczal. Dodam, ze musialem
jeszcze raz ten pokoj pomalowac ale przeciez to tylko farba
emulsyjna... Moze dom to rzeczywiscie duza rzecz i sprawa
fachowca ale czy tu jest akurat klasyczny przyklad tej potrzeby?

Pozdrawiam
Adolf Żmudzin

--
Przy odpisywaniu musisz usunac z adresu "spamom.precz."
az1_at_poczta.com lub adek_at_kki.net.pl