Re: Ile kosztuje kosc BIOSu ?

Autor: Kuba Natorski (kantor_at_polbox.com)
Data: Mon 18 Aug 1997 - 17:29:51 MET DST

Mariusz Studzinski wrote:

> Mam pare pytan:
>
> 1. Ile kosztuje kosc BIOSu ? (tak pi x oko)?
> 2. Czy policzenie sobie przez serwis 110zl za programowanie BIOSu to
> juz zdzierstwo czy jeszcze nie (nie chodzi o zwykly upgrade programowy
>
> ale o "ozywienie" BIOSu) ?
> 3. Gdzie mozna kupic kosci BIOSu?
>
> Mariusz Studzinski
> e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl or cecil_at_polbox.com
>
> bIjatlh 'e' yImev. yItlhutlh!!!

  zalezy gdzie i jak. ja kiedys musialem kupic kosc do SHUTTLE HOT-433
bo padla mi podczas programowania. jednak jezeli tobie tak sie stalo (i
nic pozatym) a twoj bios nie ma boot-blocka to jest proste wyjscie:

znajdz kogos z taka plyta jak ty, skonstruuj podstawke 1-2 (znaczy sie
wydlunujesz na dzialajacej plycie bios i wsadzasz ta podsawke co zrobisz
a na niej trza zrobic 2 takie same rownolegle polaczone do 1) i
naprogramuj u kogos od nowa - przez tak krotki czas jak trwa
programowanie obciazenie spowodowane obecnoscia 2 kosci jest
niezauwazalne, powinno dzialac,
jezeli musisz kupic kosc to z 80-90 zl ale zalezy jaka-chodzi o
pojemnosc i firme, do shuttlow,asusow,soyo,tyanow,gvc i innych firmowek
da sie kupic u dystrybutorow ale po cenach ze glowa bolui... (150-250
zl)

--
             Kuba Natorski
          kantor_at_polbox.com