Re: USRobotics 56k

Autor: Blurp (blurp_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 18 Aug 1997 - 10:31:35 MET DST

Ludzie przecytalem kilka postow sprzeczacie sie na temat wyzszosci swiat
Bozegonarodzenia nad Wielkanoca a tu trzeba sie sprzeczac nad
wiekszoscia swiat nad dniem roboczym. Ja mieszkam we Wroclawiu i na moim
sportku flash mam przecietnie 50 k czyli prawie dwa razy tyle ile
panowie, przy srednich rachunkach telefonicznych 120 zl ( nie ircuje z
domu) jedynie zciagam pliki inwestycja zwraca sie po pol roku
pozdrawiam
Blurp
taki sobie Blurp
blurp_at_friko.onet.pl