USRobotics 56k

Autor: stach_at_amk.rmnet.it
Data: Thu 14 Aug 1997 - 23:44:27 MET DST

On 1997-08-13 KARPIO said:
>instytucja niepowazna :> Ciekaw jestem np. skad wynika tak wielka
>niechec KAZDEGO kto mial wiecej z modemami wspolnego do Rockwella i
>wrecz dzikie uwielbienie dla USR... Pewnie wszyscy maja niepokolei
>w glowach :>

Dokladnie :-))) Co to w/g Ciebie jest "wiecej"?
Sztuki czy rozne zastosowania? Uwielbienie to
prezentuja raczej Ci, ktorzy w czasach 2400
mieli modemy USR z HST i tak juz im zostalo,
choc rzeczywistosc zmienila sie troche :-)))
Dzis w przecietnych warunkach nie ma uzasadnienia
do kupowania drogich modemow do zastosowan domowych
a do zastosowan profesjonalnych tez mamy duza
konkurencje ...
Pozdrowiena!!Stanislaw Chmielarz
P.S.Wiele zalezy od przyjetych kryteriow i
priorytetow wiec dyskutowanie z haslami na
sztandarach "Rockwell sux" nie ma sensu.

Email:stach_at_amk.rmnet.it 22-24 CET
Fax: UNIPROJEKT Warszawa 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

`[1;37;47mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive