USRobotics 56k

Autor: stach_at_amk.rmnet.it
Data: Sun 17 Aug 1997 - 15:39:18 MET DST

On 1997-08-15 michalw said:

>Niestety, ja (i cale osiedle wraz ze mna) mam nieprzecietne warunki,
>tzn. pomiedzy centrala a mna jest obiekt wysuniety (terminologia

To trzeba "pana z centrali" pogonic do roboty
zeby sie zajal wlasciwa konserwacja tego
"obiektu wysunietego" a jak do tego "cale
osiedle" zacznie naciskac to na pewno zostanie
to poprawione. "Obiekty wysuniete" korzystajace
z multiplexerow z kompresja powoduja zawezenie
pasma telefonicznego co objawia sie mniejsza
maksymalna predkoscia modemow (V32bis 12000)

>pana z centrali) i Zoom V34I gubil polaczenie za kazdym razem po 3-5
>minutach. Po wymianie na USR Sportstera problemy zniknely. Nie
>sadze, by takie osiedle bylo jedno w Polsce.

A ja sadze, ze biorac pod uwage ow "obiekt wysuniety"
mozna bylo tak skonfigurowac ZOOM'a aby pracowal
poprawnie w tych warunkach. ZOOM'y sa "twarde" to
znaczy niechetnie schodza na nizsze predkosci w przypadku
zaklocen na linii i rzeczywiscie V32bis mialy tendencje
do zrywania stosunkowo wczesnie. Jak jest z V34 nie wiem
a sam uzywam ACTIVE (Rockwell Chipset) w roznych
warunkach i takie zjawiska jak zrywanie wystepuja wylacznie
przy stanie linii kwalifikujacym sie do natychmiastowej
naprawy/wymiany.
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:stach_at_amk.rmnet.it 22-24 CET
Fax: UNIPROJEKT Warszawa 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

`[1;34;44mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive