Re: USRobotics 56k

Autor: Michał Witkowski (michalw_at_itnet.com.pl)
Data: Sun 17 Aug 1997 - 17:23:10 MET DST


stach_at_amk.rmnet.it napisał(a):

>To trzeba "pana z centrali" pogonic do roboty
>zeby sie zajal wlasciwa konserwacja tego
>"obiektu wysunietego"

Jesli, tak jak w moim przypadku, polaczenia telefoniczne sa w
porzadku, to "pan z centrali" moze dalej spokojnie pic kawe i nie
martwic sie modemowiczami.

> Jak jest z V34 nie wiem
>a sam uzywam ACTIVE (Rockwell Chipset) w roznych
>warunkach i takie zjawiska jak zrywanie wystepuja wylacznie
>przy stanie linii kwalifikujacym sie do natychmiastowej
>naprawy/wymiany.

Czy mozesz mi podac jakis przepis, wytyczne czy instrukcje TPSA, na
podstawie ktorych moglbym domagac sie naprawy lub chociaz kontroli
linii, na ktorej modem zrywa polaczenie a telefonowac mozna bez
przeszkod? Bo bez tego, jako zwykly abonent, bez wiedzy technicznej
lub znajomosci w TPSA, to raczej nic nie zalatwie. Za rady w rodzaju:
"powiedz im, ze ci telefon nawala, to beda musieli cos zrobic" z gory
dziekuje ;-)

Pozdrawiam,

--
Michał Witkowski
michalw_at_itnet.com.pl


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:18:14 MET DST