Re: USRobotics 56k

Autor: Michał Witkowski (michalw_at_itnet.com.pl)
Data: Fri 15 Aug 1997 - 01:07:21 MET DST

stach_at_amk.rmnet.it napisał(a):

>Dzis w przecietnych warunkach nie ma uzasadnienia
>do kupowania drogich modemow do zastosowan domowych
>a do zastosowan profesjonalnych tez mamy duza
>konkurencje ...

Niestety, ja (i cale osiedle wraz ze mna) mam nieprzecietne warunki,
tzn. pomiedzy centrala a mna jest obiekt wysuniety (terminologia pana
z centrali) i Zoom V34I gubil polaczenie za kazdym razem po 3-5
minutach. Po wymianie na USR Sportstera problemy zniknely. Nie sadze,
by takie osiedle bylo jedno w Polsce.
Pozdrawiam,

--
Michał Witkowski