Re: Grzegorz Szyszlo nie tylko krytkuje na PC

Autor: Marek Ciesielski (marekc_at_dawid.com.pl)
Data: Sat 16 Aug 1997 - 20:46:45 MET DST

Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> napisal(a):

[...]

>tu nawet nie chodzi o czystosc ideowa. chodzi o poprawnosc kodu
>zrodlowego. to moze wejde na bardziej microsoftowe podworko. zgadnij
>jak by sie zachowywal word gdybys mu podrzucil dokument z naruszona
>wewnetrzna struktura ? mysle ze wiesz. bardzo roznie.
>wiec niby czemu w HTML maja byc lamane wszelkie reguly, skoro w wordzie
>musza byc scisle przestrzegane ?

No zaraz, FP nie lamie wszelkich regul, tylko niektore :)))))

>zobacz jak wyglada kod zrodlowy HTML. On zostal skonstruowany w ten sposob,
>by byl czytelny w postaci zrodlowej praktycznie dla kazdego, kto jest
>w stanie nauczyc sie podstaw jakiegokolwiek jezyka programowania.

>mow sobie :)))) zly przyklad.

Dlaczego? sam kiedys zajmowalem sie asemblerem. Jak zobaczylem co
generuje np. Turbo Pascal to zwatpilem... :))))

>Ja nie mam nic przeciwko wysiwingowi. tylko niech ten glupi front page
>zacznie generowac poprawny kod a nie smieci. czemu nie zaproponujesz
>temu czlowiekowi program HOME SITE tylko smiecia FP ?

Nic nikomu nie proponuje. Wyrazam tylko swoje zdanie. W
przeciwienstwie do niektorych ludzi nie traktuje innych jak ostatni
glupole. Wszyscy maja mozliwosc wyboru i tego dokonuja. Ty sadzisz, ze
FP to smiec, a moim zdaniem ma bardzo wiele wygodnych funkcji, choc
dostrzegam takze jego wady.

>to sie da zrobic nawet kilkoma skryptami, i makrami.
>rozumiem ze mozesz to ciemno widziec. ale to typowe. w koncu
>jestes tylko uzytkownikiem windowsow :)))) jak to swego
>czasu mowil kaszpirowski "to normalne" :)

Nie obrazaj mnie. Uzywam windows i administruje takze serwerem
Linuxowym.
Nawet jezeli bylbym totalnym przeciwnikiem windowsow (tak jak
niektorzy ;) - to wychodzac z zalozenia, ze 'jezyk wrogow trzeba
poznac' to takze sie bym nim zajmowal.
Jakby nie patrzec ten system uzywa wielu ludzi, ktorzy maja z nim
potencjalne problemy, a wtedy wkraczamy my :)) i zbieramy kase od
frajerow... :))))))

--
                        Marek Ciesielski