Re: Grzegorz Szyszlo nie tylko krytkuje na PC

Autor: Marek Ciesielski (marekc_at_dawid.com.pl)
Data: Sat 16 Aug 1997 - 20:46:44 MET DST

lbajon_at_sgh.waw.pl (Łukasz Bajoński) napisal(a):

>/> zycie. Jezeli ktos lubi pisac w HTML'u za pomoca notepada to ja
>/> takiego czlowieka podziwiam, ale nie oznacza to, ze sam osobiscie
>/> znajde tyle samo samozaparcia by tworzyc komercyjne strony, ktore moga
>/> miec i prawie 100 stron, a trzeba je napisac w kilka dni (lacznie z
>/> projektem i wykonaniem skanow itp.)
>
>I pewnie jeszcze zaprojektować indywidualną grafikę itp ???
>I to wszystko robisz sam ?

To nie tak - sam osobiscie koduje strony. Od projektow, skanow i
skryptow jest kto inny.

>No cóż współczuję twoim zleceniodawcom ...
>Tak się składa, że sam właśnie pracuję w firmie zajmującej się
>profesjonalnym tworzeniem servisów Inetowych dla dużych firm - tyle że
>kto inny jest od koncepcji i sprzedaży, kto inny wprowadza dane i
>koduje w HTMLu a jeszcze kto inny zajmuje się oprawą graficzną,
>skanowaniem itp (profesjonalny grafik). Jeszcze kto inny tworzy
>skrypty w JS czy CGI oraz pisze w JAVIE. Całość trwa co najmniej
>tydzień.

Zgadzam sie. Czasami zajmuje to wiecej czasu.
Panowie, to nie jest tak, ze ja jestem fanatykiem FP. Bliski idealu
jest pajaczek, ale to jeszcze nie jest to (moim zdaniem) - zwlaszcza,
ze testowalem wersje demo (brak np. mozliwosci tworzenia tabel). Samo
tworzenie jest proste, ale poprawianie juz istniejacych stron nie jest
juz najprostrze. Byc moze jest z tym lepiej w pelnej wersji...

Po prostu trzeba sobie czasami szybko stworzyc warsztat pracy i sie na
cos zdecydowac - ja w tej chwili wybralem FP i narazie tego nie
zaluje, ale nie osiadlem na laurach - czekam na propozycje :)

--
                        Marek Ciesielski