Re: _Jaka_p=B3yta_pod_K6-200_

Autor: Bart McDiaz (bart_at_polbox.com)
Data: Fri 15 Aug 1997 - 23:23:55 MET DST

>Och. A jakiez to bledy kolega ma na mysli i w jakich operacjach mu one
>tak bardzo przeszkadzaja? :)
Karpiu, szanuje Cie bardzo i nie zamierzam sie z Toba klocic (nie
jestem samobojca), bo masz jak zwykle racje, ale chodzi mi o sam
fakt...Chcialbys miec kiedys P60 z bledem? Bo ja nie...
>magistrali pamieci i I/O. Jak wielki to ma znaczenie i jak wielkim bledem
>jest inwestowanie w Socket7 okaze sie juz niebawem przy okazji AGP. Dlugi
Zobaczymy...
>zywot? 286 tez jeszcze czasem spotkac mozna, a to juz dobrych kilkanascie
>lat :> Stwierdzenie, ze Socket8 przegrywa z K6 jest niepowazne.
Nigdy tak nie powiedzialem, pewnie ze PII jest 3 razy lepszy, ale
Intel specjalnie zrobil psikusa konkurencji
>Czy ty czlowieku testowales choc przez chwile PentiumPro/II vs. K6 w systemie w
>pelni 32-bit (NT, OS/2, Linux, FreeBSD...)? I czy nie widzisz, ze Intel
>JEST DWUKROTNIE WYDAJNIEJSZY przy tym samym zegarze przy wszystkich
>operacjach? I czy nie widzisz 4-6x silniejszego koprocesora? Ja rozumiem:
Widze i nie zamierzam przekonywac ze K6 jest lepsze...
>jakbym mial potrzebe posiadania silnej maszyny dla Win95 do Corela i
>Worda, to pewnie wybralbym K6, ale moje potrzeby sa nieco inne i wymagam
A ja nie i o to w tym wszystkim chodzi...
>od komputera by byl nieco bardziej uniwersalny, a przede wszystkim
>szybszy, chlodniejszy i bardziej niezawodny :>
Akurat chlodzenie to juz odrebna sprawa...

>Dokladnie! Dla przecietnej sekretarki co uzywa 95, Worda, Corela, Excela
>i jszcze czasem wieczorem jej dzieciak chce sobie po Internecie polazic
>K6 JEST LEPSZYM PROCESOREM. Nie jednak dla programisty, wymagajacego
>gracza, hardwar-mana, powaznych zastosowan (32-bit, a takze CADy i prace
>graficzne wymagajace duzej przepustowosci po pamieci lub/i koprocesora),
>gdzie nawet zwykly Pentium (nie mowiac o MMX) moze zachowywac sie lepiej.
>Wstawienie do takich zastosowan PentiumPro/II daje nieosiagalny jak na
>razie dla AMD/Cyrixa poziom wydajnosci.
Co do gracza PPRO to bym sie zastanawial...Wydaje mi sie ze K6 ma
inna/lepsza architekture niz zwyczajne Pentium...Ale masz racje...
>jak obecnie EDO. Bo (zwlaszcza przy wiekszych czestotliwosciach) JEST
Co fakt to fakt...
>szybszy, inna rzecz, ze 80% uzytkownikow nawet nie bedzie potrafilo
>wykazac ani odczuc tej roznicy :> Ale przynajmniej polowa uzytkownikow
>nie odczuje wymiany 486 na PentiumPro... Zapewniam.
Dobra puenta...

>karpio
_bartek_co_nie_dorasta_do_piet_Mistrzowi_Karpiowi
_kajam_sie