Re: resetowanie-startowanie sie Caviara 1.6GB

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 15 Aug 1997 - 15:08:14 MET DST

>terkot jak przy boocie). Nigdy wiecej Caviarow - to jest wyzylowane
>badziewie i lubi sie sypac. Zreszta patrz historyczne dyskusje na tej
>liscie.

Zycze wiecej zdrowego rozsadku i trafniejszego doboru firm w ktorych
sprzet kupujesz :> Statystycznie rownie czesto sypia sie Fireballe i
Seagaty PRO, zas nieporownywalnie czesciej od Caviarow "zwykle" Connerowe
Seagaty. Zas wydajnosc cale szczescie wszyscy pozostawiaja bez dyskusji.
Wiec ja jednak wole to "wyzylowane badziewie" od badziewia bez zyl... :)

karpio