Re: resetowanie-startowanie sie Caviara 1.6GB

Autor: Bernard (bernard_anty_spam_at_polbox.com)
Data: Fri 15 Aug 1997 - 16:57:41 MET DST

Dnia 15 Aug 1997 15:11:40 +0200, KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej
Karpinski) zdecydował się napisać :

>Zycze wiecej zdrowego rozsadku i trafniejszego doboru firm w ktorych
>sprzet kupujesz :> Statystycznie rownie czesto sypia sie Fireballe i
>Seagaty PRO, zas nieporownywalnie czesciej od Caviarow "zwykle" Connerowe
>Seagaty. Zas wydajnosc cale szczescie wszyscy pozostawiaja bez dyskusji.
>Wiec ja jednak wole to "wyzylowane badziewie" od badziewia bez zyl... :)

A co ma jedno do drugiego, firmy dawaly gwarancje i bez problemu dalo
sie je wyegzekfowac. Natomiast Caviary produkowane sa przez ten sam
koncern i chyba nie ma znaczenia gdzie go kupuje - powinienem dostac
tej samej klasy produkt - i zazwyczaj dostaje sie to cos ... ;-(. Nie
przecze ze pozostali producenci tez maja jakis promil padow - tyle ze
w Caviarach jest on wybitnie wiodacy, czego przykladem sa postingi na
tej liscie. Nie kupowalem na gieldzie - to tak jak by co ... ;-).
Karpio nie masz przypadkiem jakowegos udzialu w Caviarach (Akcje WD
;-)), a moze jestes importerem - albo preznym dystrybutorem ...
Trafilem co ... ;-)))))

Pozdrowienia - Bernard

jeżeli chcesz do mnie napisać musisz usunąć
fragment _anty_spam z mojego adresu.
Ewentualnie użyć tego: bernard_at_priv.onet.pl