Re: USRobotics 56k

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Wed 13 Aug 1997 - 23:29:18 MET DST

KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej Karpinski) writes:

> Ciekaw jestem np. skad wynika tak wielka niechec KAZDEGO
> kto mial wiecej z modemami wspolnego do Rockwella i wrecz dzikie
> uwielbienie dla USR... Pewnie wszyscy maja niepokolei w glowach :>

Eee tam... Ja mialem nieco z modemami do czynienia (nie mowiac, ze jeden
sam kiedys zrobilem - na 300bps), i nie mam zadnego uwielbienia dla
USR'a. Owszem, modemy przyzwoite, i nie takie drogie, jak kiedys.

Co do Rockwell'a, to moze sa jakies wyjatki, ale ogolnie to chyba
rzeczywiscie masz racje.

BTW: Ja w ogole nie mam zadnych uwielbien do komputerow - moze to
tlumaczy sprawe z USR'em.

BTW2: Inna sprawa, ze z USR'em tez czasem sa klopoty. Tylko ze te klopoty
sa w miare prosto rozwiazywalne (np. niedawno serwis USR'a napisal mi,
zebym odpowiednio ustawil wartosc rejestru (S-reg), ktorego w ogole nie
ma w instrukcji). W przecietnym Rockwellu, jak cos nie dziala, to mozna
sobie strzelic (lepiej nie w glowe).

--
Krzysztof Halasa