ktora Drukarka?

Autor: P_at_WEL
Data: Wed 13 Aug 1997 - 23:38:57 MET DST

Stoje przed dylematem chce kupic drukarke, ma to byc drukarka ktora dobrze
drukuje fotografie taka do 1250 zł
Wybralem kilka ktore wydaja mi sie najlepsze ale nieznam ich w prawdziwym
zyciu i prosilbym o pomoc w opisaniu kazdej z nich.
Epson Stylus Color 400
Hewlett Packard DJ690 Kolor
Canon BJC 4200 Kolor
Lexmark 2050