Re: resetowanie-startowanie sie Caviara 1.6GB

Autor: Marek Adamski (hax_at_medianet.com.pl)
Data: Wed 13 Aug 1997 - 09:16:28 MET DST

On 12 Aug 1997 16:13:46 +0200, datex_at_bci.krakow.pl (Rafal D) wrote:

>Od czasu do czasu pod Win'95 slychac jak staruje sie ponownie
>Caviwar 1.6GB "tyrkocze" tak jak przy starcie komputera.
>Czy slyszal ktos cos o takim zachowaniu?
>Opce oszczedzania energii w BIOS-ie i Win mam wyloczona!
>
>Rafal
>
>e-mail: datex_at_bci.krakow.pl

A moze dysk sie rekalibruje termicznie, terkotanie wyglada mi na
poszukiwanie zerowej sciezki. Moze byc mu za goraco lub ma walnieta
elektronike lub serwo glowicy, tak czy inaczej zle to wrozy na
przyszlosc. Poczytaj sobie watek o metodach reklamowania nie calkiem
popsutych podzespolow,.

Pozdrawiam
Marek Adamski
hax_at_medianet.com.pl