Oprogramowanie potrzebne - skaner PRIMAX

Autor: Krzysztof Pralat (qservice_at_sylaba.poznan.pl)
Data: Wed 13 Aug 1997 - 09:57:29 MET DST

Czy ktos z Szanownego Grona bylby sklonny przeslac mi program do obslugi
skanera PRIMAX PaperEase (ten dolaczany w komplecie z TextBridge OCR). Przy
sciaganiu z Home Page PRIMAXa zawsze mam blad w skompresowanym pliku.
Program jest dosc spory dlatego nie sadze, zeby ktos chcial to robic e-mailem.

Krzycho

P.S.Oczywiscie pokrywam koszty wysylki pocztowej i dyskietek.