Re: resetowanie-startowanie sie Caviara 1.6GB

Autor: Witold Stolarski (witek_at_gazeta.pl)
Data: Wed 13 Aug 1997 - 07:59:26 MET DST

On 13 Aug 97 at 2:25, Andrzej Abraszewski wrote:
> Mam to samo ale ze wzgledu na to, ze nie wyczuwam zadnych zapachow
> mniemam, ze to Windoziejedynie burczy w brzuchu. Boje sie o pozniejsze
> efekty :-)
> A tak na serio, to byc moze, Win'95 co jakis czas (?) aktualizuje sobie
> plik wymiany(?) jedynie sobie(?) znana,
> zoptymalizowana metoda, stad ten terkot - blokujac przy okazji inne
> zadania (nie dziala klawiatura, mysz itd).
> Pozdrawiam
> A.A.

A moze po prostu jest wlaczane oszczedzanie energii w BIOSie? Nie
pracujesz - dysk sie wylacza. Odwolujesz sie do dysku - uruchamia sie
ponownie? Sprawdz czy to nie jest powod.
Wist

---
mailto: witek_at_gazeta.pl , http://oops.nope.yet :)
~~member of KNM (http://crds.chemie.unibas.ch/~kris/manjak/)~~