Re: S.O.S. OPTi Audio 16

Autor: Andrzej Piotr Wozniak (usher_at_polbox.com)
Data: Wed 13 Aug 1997 - 06:13:48 MET DST

Leszek Chwaliński <humansoft_at_radom.top.pl> wrote in article
<01bca439$dbbfc300$LocalHost_at_humansoft>...
Pomocy! :(
Kupiłem Sound Card OPTI931 3D 16 Bit PnP. Z tym badziewiem dają
"uniwersalną" płytę z programami obsługi. Zainstalowałem toto nawet
bezproblemowo (działa dobrze), ale przy każdym uruchomieniu "Windoza"
wrzeszczy, że znaleziono nowy sprzęt <OPTiAudio 16> i pyta czy chcę
aby szukał sterownika. Ja NIE chcę, bo bez tego już się odzywa, ale
do wyboru jest tylko "Dalej" i "Anuluj". Przy każdym uruchomieniu to
samo! :(((
Powiedzcie, gdzie znaleźć taki sterownik, albo jak w inny sposób ją
zatkać! W BIOSie powyłączałem wszystkie PnP i dalej jest tak samo.
:(((

Chyba nie zrozumiałeś, co znaczy plug i pluj :-))
1. Panel sterowania/System/Sprzęt - usuń kartę dźwiękową.
2. Uruchom ponownie komputer.
3. W BIOSie powłączaj wszystkie PnP
4. Jak Winda krzyknie, że znalazła nowy sprzęt i zapyta, to potwierdź
(Dalej), potem powinno być "Z dysku..." lub coś podobnego, gdzie
podaj ścieżkę do sterowników na CD.
5. Na tym właśnie miało polegać PnP, że system po wetknięciu karty
sam się domaga sterowników, jeśli nie ma swoich własnych. Niestety,
nie działa to, jak widać za każdym razem (Ch...Wała B.G.), zwłaszcza
przy domyślnych ustawieniach konfliktowych z już zainstalowanym
sprzętem. (Pewnie było domyślne IRQ 7 w konflikcie z LPT1).

--
Pozdrawiam/Regards
Andrzej Wozniak