S.O.S. OPTi Audio 16

Autor: Leszek Chwaliński (humansoft_at_radom.top.pl)
Data: Fri 08 Aug 1997 - 22:31:44 MET DST

Pomocy! :(
Kupiłem Sound Card OPTI931 3D 16 Bit PnP. Z tym badziewiem dają "uniwersalną" płytę z programami obsługi. Zainstalowałem toto nawet bezproblemowo (działa dobrze), ale przy każdym uruchomieniu "Windoza" wrzeszczy, że znaleziono nowy sprzęt <OPTiAudio 16> i pyta czy chcę aby szukał sterownika. Ja NIE chcę, bo bez tego już się odzywa, ale do wyboru jest tylko "Dalej" i "Anuluj". Przy każdym uruchomieniu to samo! :(((
Powiedzcie, gdzie znaleźć taki sterownik, albo jak w inny sposób ją zatkać! W BIOSie powyłączałem wszystkie PnP i dalej jest tak samo. :(((
Leszek Chwaliński
humansoft_at_radom.top.pl