Re: Systemy na PC?

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 11 Aug 1997 - 23:47:19 MET DST

Przemyslaw Frasunek <venglin_at_platon.man.lublin.pl> wrote:
: On Thu, 7 Aug 1997, Jaroslaw Lis wrote:

: > 3.5 nie udaje sie, bo na dyskietce sa bledy, a rawrite tego nie
: > sprawdza.
: No tak, jeżeli ktoś ma takie dyskietki to jego sprawa. Ja tymczasem ich
: nie formatuje nawet.

: > 5.5 Zmieniasz dyskietke :-)

: Po co ? Jest tylko 1 dyskietka.

Wybranie opcji FTP od razu prosi wyjecie tej jednej i wsadzenie drugiej :-)

: > Niestety:
: > 8.5. Czytasz komunikat: "Cannot change to passive mode" :-)

: Nie miałem przyjemności nigdy czegoś takiego oglądać.

A ja troche za duzo. Moze i i dobrze, bo jak ktoras wersja zawiesila
sie bez slowa komunikatu, to przynajmniej wiedzialem co poprawiac :-)

J.