Re: Jak TPSA nalicza haracz?

Autor: Tomasz Stiller (kaszel_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 11 Aug 1997 - 20:21:32 MET DST

-----Original Message-----
From: Marcin Jackowski <Marcin_Jackowski_at_uoo.univ.szczecin.pl>
To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
Date: 11 sierpnia 1997 08:52
Subject: Re: Jak TPSA nalicza haracz?

>Wtiam.
>Chialbym wtracic swoje trzy grosze ( 30 sekund Sieci ) do dyskusji.
>Otoz "zaprawde powiadam" wam Tpeneciarze - bierzecie billingi.
>Ja wzialem - i co sie okazalo ???
>5 razy w miesiacu trafilo sie tak ze rozmawialem po 3 rozmowy
>jednoczesnie !!!

he he ja usiebie znalazlem 151!!! impulsow ktorych niepowinno byc
wg Wykazu polaczen modemowych
a co powiesz na polaczenia z netem typu 3,4,7,9 sekund
oczywiscie niezarejestrowane przez ww program, co mozna zrobic
przez 5s he he :) ..

>Niemozliwe powiecie ... a jednak.
>Otoz gdy pracujecie w Win95 i nie chce wam sie najpierw naciskac
>przycisku rolacz a potem dopiero komputera ( od razu wylaczacie
>komputer ) to efektem bedzie to ze impulsy beda wam dalej naliczane !

oj niezgadzam sie z toba , czasami winda siada tak ze tylko wylaczenie
jej pomaga co wtedy he he, zato po kazdym rozlaczeniu podnosze
sluchawke zeby sprawdzic czy jest "wolne" he he

Pozdrawiam Tomasz