Re: _Jaka_p=B3yta_pod_K6-200_

Autor: Marek Adamski (hax_at_medianet.com.pl)
Data: Mon 11 Aug 1997 - 15:37:24 MET DST

On 11 Aug 1997 13:32:04 +0200, cad2_at_dmcs.p.lodz.pl (Zbigniew Klos)
wrote:

>Jasiek !
>Pecet ma nie tylko jeden zasilacz !
>Zasilacz sieciowy (ten o mocy zwykle 200-230W) istotnie zawsze jest
>impulsowy i daje cztery napiecia wyjsciowe (+/- 5 i +/- 12V).
>W przypadku plyty glownej mowa jest o zasilaczu (a wlasciwie
>stabilizatorze) zasilajacym procesor (redukujacym napiecie zasilania z 5V
>do 3.5,3.3,3.0,2.9,2.8,2.5 V - zalezy od procesora) umieszczonym na
>plycie glownej !!! Glownym elementem
>tego stabilizatora sa tranzystory umieszczone na zwykle dwoch
>radiatorach. W przypadku
> [...]

Wreszcie fachowe wyjasnienia (mnie sie nie chcialo), dzieki

Dodam tylko, ze caly problem z nadmiernym grzaniem sie
zasilacza/stabilizatora/regulatora (niepotrzebne skreslic) istnieje od
czasu gdy AMD i Cyrix wziely sie za robienie Pentiumow.

Pozdrawiam
Marek Adamski
hax_at_medianet.com.pl
Pozdrawiam