Re: WIN95 CZY NT4

Autor: Zbigniew Klos (cad2_at_dmcs.p.lodz.pl)
Data: Mon 11 Aug 1997 - 14:07:38 MET DST

On Sun, 10 Aug 1997, Andrzej Ława wrote:

> Maciej Pilichowski <macias_at_phys.uni.torun.pl> napisał(a) w artykule
> <5rq1bq$f2r$4_at_flis.man.torun.pl>...

> stoi. Non-stop
> Szlag mnie juz

Takie objawy wskazuja na jakas usterke sprzetowa (np. plyta glowna). Jak
system ma byc stabilny na niestabilnym komputerze ?
Sam mam W95 i reinstalowalem raz tylko po to zeby przesiasc sie na
OSR2 (uzywam W95 od ponad roku).
A moze cos kombinujesz z tymi Windowsami i sie nie przyznajesz ?

Nie bede uzywal niecenzuralnych slow ale bardzo mnie denerwuje jak cos
nie dziala w w95 i ktos od razu nabija sie z MS albo Gates'a. A potem sie
okazuje, ze przetaktowal procesor albo skrocil recznie czasy dostepu do
pamieci w setupie (zeby komputer byl o 3% szybszy). A potem mowi (jak mu
sie w95 wali) "Ach ten Microsoft...".

Zbigniew Klos