Re: WIN95 CZY NT4

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 12 Aug 1997 - 14:14:22 MET DST

Dnia 11 Aug 1997 14:10:27 +0200, Zbigniew Klos napisał(a):

>Takie objawy wskazuja na jakas usterke sprzetowa (np. plyta glowna). Jak

>Nie bede uzywal niecenzuralnych slow ale bardzo mnie denerwuje jak cos
>nie dziala w w95 i ktos od razu nabija sie z MS albo Gates'a. A potem sie
>okazuje, ze przetaktowal procesor albo skrocil recznie czasy dostepu do

Tak... i może mi powiesz, że jak po zainstalowaniu DirectX-a winda w czasie
6 restartów po kolei wykryła wszystkie urządzenia (SB, Diamonda, flopy, porty)
to wina wadliwego sprzętu? Ciekawe, że ten sprzęt pracuje pod linuxem
non-stop, udostępniając dyski, drukarkę i służąc jednocześnie do gry w Kwaka
i edycji w TeX-u?
A w windozach co parę dni było "Program wykonał niedozwoloną operację.
Skontaktuj się ze sprzedawcą".

A co powiesz na instalki M$ Office, po których zainstalowaniu i odinstalowaniu
znika 30MB wolnego miejsca? A po jeszcze jednej instalacji wolnego miejsca
jest mniej niż było po pierwszej instalacji właśnie o owe 30MB...

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-455787|