Re: Czy male firmy to koniecznie oszusci????

Autor: Witold Przygoda (wp_at_cyberdude.com)
Data: Sun 10 Aug 1997 - 03:20:07 MET DST

lewando_at_ibm.net (Andrzej Lewandowski) wrote:

>P.S. To ma byc serwer (bardzo specjalizowany). Jak sie AIXa zapusci
>wieczorem, to rano jest padly. Czarny ekran, trzeba rebutnac.
>Podnoszenie trwa pol godziny. NT chodzi u klientow miesiacami bez
>zadnej interwencji.

Wie pan co, nie wiem co macie za specow od unixa, ale mnie sie zdarza
pracowac na przeroznych systemach, w tym rowniez aix i na to o czym
pan pisze ja robie wielkie oczy. Moze ktos w nocy ten komputer z
systemem aix podlewa kawa? :))

Owszem, udaje mi sie zawiesic czasem (rzadko) stacje digital-unix,
jest to stacja o marnych parametrach (DEC 3000, 150 MHz, okolo 100 MB
RAM), ale to juz wtedy kiedy jest ona _skrajnie_ przeciazona (tj. na 4
wirtualnych desktopach naotwierane okienek i mase roznych procesow,
z 5 netszkap etc. etc.). Za to nieporownywalnie mniej obciazany PC
z windows NT 4 workstation (64 MB, 200 MHz) - doslownie mial moze
2 procesy ftp i kilka okienek - padl mi pare godzin temu.
Juz nie chce pisac co sie na takim PC dzieje jak ida 2 ftp
(podlaczenie do sieci takie samo jak stacji unixowej, na ktorej bez
bolu idzie do 10 ftp).

wp