Re: Systemy na PC?

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 08 Aug 1997 - 14:32:53 MET DST

lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl (Jaroslaw Lis) wrote:

>Oczywiscie ze przeformatowalem. Ale sam pisales ze w linuxach napedy
>czesciej nie dzialaja, bo nie ma potrzeby tak czesto ich uzywac :-).

a gdzie ja tak napisalem ?

>To nadal dziala, tylko trzeba znac telefon do administratora serwera,
>albo znac doby serwer :-).

szkoda ze w polsce nie ma jeszcze maszynki z ktorej mozna by bylo
instalowac, bez dzwonienia po adminach.

>Zupelnie "czysty" dysk, prosto z fabryki zawiera dzis czesto kawalek
>programiku, a rowniez czesto zawiera OEM wersje G95 :-).
>
>J.

to idz do sklepu, i kup mi sam dysk, ktory nie bedzie rozpakowany,
a bedzie zawieral OEM G95 :) znajdziesz taki sklep ?

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |