Re: Systemy na PC?

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 08 Aug 1997 - 13:29:50 MET DST

On 7 Aug 1997 12:09:06 GMT, Grzegorz Szyszlo

>to ty wczesniej nie przeformatowales dyskietek ? wiec to zrob.

Oczywiscie ze przeformatowalem. Ale sam pisales ze w linuxach napedy
czesciej nie dzialaja, bo nie ma potrzeby tak czesto ich uzywac :-).

>grrrr..... a przedtem dzialalo. teraz najpierw trzeba przerznac wszystko
>na dysk lokalny, a potem instalowac.

To nadal dziala, tylko trzeba znac telefon do administratora serwera,
albo znac doby serwer :-).

>to wez mi po prostu uruchom setup, przy zalozeniu ze wlozyles do kompa
>zupelnie czysty dysk, prosto z fabryki :) ciekawa ta instrukcja.
>kolejna rzecz ktorej microsoft nie potrafi zrobic jak nalezy.

Zupelnie "czysty" dysk, prosto z fabryki zawiera dzis czesto kawalek
programiku, a rowniez czesto zawiera OEM wersje G95 :-).

J.