Re: Systemy na PC?

Autor: Michal Tyrala (kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 11 Aug 1997 - 01:41:05 MET DST

lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl (Jaroslaw Lis) wrote:

> Zupelnie "czysty" dysk, prosto z fabryki zawiera dzis czesto kawalek
> programiku, a rowniez czesto zawiera OEM wersje G95 :-).

Jeszcze nie spotkalem golego dysku ktory by mial preinstalowany jakis
soft (jedynie Seagate pakowal swoje drivery, ale na tak smieszna
partycje, ze nie uznaje tego jako preinstalowany software).

Podaj moze, jak wyglada instalacja G95 na surowym sprzecie, bo
porownywanie instalacji Linuxa na nowym komputerze z napisaniem
install jest po prostu nieuczciwe. Aha -- masz tylko CDk z 95, bez
jakiegos DOSa 6.2x.

1. Idz do kolegi zrobic sobie bootowalna dyskietke.
= 1a. sformatuj
  1b. sys a:
2. Przegraj na nia drivery ze swojego CDROMa
3. Zmodyfikuj config.sys na dyskietce.
4. Zmodyfikuj autoexec.bat na dyskietce.
5. Wroc od kolegi
6. Wystartuj system z tej dyskietki
7. Zmien aktualny naped na CDROM
8. Napisz "install"
9. ...

RedHata na maszynce majacej DOSa instaluje sie piszac autoboot. Poza
partycjonowaniem, mozna od biedy przez instalke przejsc "po OKejach".
2 kroki. Latwiej?

Co do trudnosci w instalacji via ftp, to czy mozna w ogole
zainstalowac 95 przez ftpa? Trudne vs niewykonalne?

:-)

--
Michal Tyrala
kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl