Re: POMOCY ! ! ! !

Autor: Krzysztof Romanowski (krom_at_polbox.com)
Data: Fri 08 Aug 1997 - 14:04:55 MET DST

koksik1 wrote:

> Czesc
> Mam wielki problem z konfiguracja modemu pod windoza 95
> badziewie to zwie sie Zoltrix VSP 14,4 UI (wewnetrzny)
>
> -mam najnowsze sterowniki ,
> Instalowalem juz kiedys modem (Zoom-a) i wiem jak to sie robi
> ale w tym wypadku jestem zimny jak beton.
> W badziewiu tym zworkami ustawia sie IRQ i tu maly rodzynek-
> fabryczne ustawienie jest na IRQ COM2 !! ( w tym wypadku COM2 trzeba
> wylaczac w BIOSie
> Przy zmianie zworek na COM3 lub COM4 przestaje wogole reagowac i W95 go
> wogole nie widzi.

> [...]

Mialem podobne doswiadczenia z modemem wewnetrznym BOCA.
Instalacja z dolaczonej dyskietki wygladala nastepujaco:
1. Wywalenie portow COM2 i COM4 z systemu
        w: Panel Sterowania->System->Menedzer Urzadzen
2. Instalacja portu modemu z dyskietki
        Dodaj nowy sprzet->Nie szukaj->Porty->Z dysku
3. Instalacja modemu z dyskietki
Troche dziwne, ale moze pomoze. To byl jednak modem BOCA, a nie
ZOLTRIX, wiec kto wie...

--
Krzysztof Romanowski
krom_at_polbox.com