Re: POMOCY ! ! ! !

Autor: Marek (maju_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 08 Aug 1997 - 15:42:53 MET DST

Też mam modem wewn. Zoltrixa ale 33.6 kbps przy montażu był on standardowo
ustawiony na COM2 IRQ3 tak też go zainsalowałem i działa do tej pory bez
zarzutu.
Sądzę że twój kłopot to nie modem ale porty COM . Np: COM1 i COM3 lub COM2
i COM4 nie mogą pracować naraz poniewarz dzielą się tym samym przerwaniem.
Możesz jeszcze spróbować zamienić ze sobą dwa urządzenia wykorzystujące
port COM. np zamień modem z myszką i takie różne kombinacje.Też miałem z
tym kłopoty

koksik1 <koksik_at_kki.net.pl> napisał(a) w artykule
<01bca3e9$1a54be00$06f974c3_at_cewies>...