POMOCY ! ! ! !

Autor: koksik1 (koksik_at_kki.net.pl)
Data: Fri 08 Aug 1997 - 12:54:04 MET DST

Czesc
Mam wielki problem z konfiguracja modemu pod windoza 95
badziewie to zwie sie Zoltrix VSP 14,4 UI (wewnetrzny)

-mam najnowsze sterowniki ,
Instalowalem juz kiedys modem (Zoom-a) i wiem jak to sie robi
ale w tym wypadku jestem zimny jak beton.
W badziewiu tym zworkami ustawia sie IRQ i tu maly rodzynek-
fabryczne ustawienie jest na IRQ COM2 !! ( w tym wypadku COM2 trzeba
wylaczac w BIOSie
Przy zmianie zworek na COM3 lub COM4 przestaje wogole reagowac i W95 go
wogole nie widzi.

Bardzo prosze o porady i sugestie co z tym fantem zrobic i jak
zainstalowac/skonfigurowac ten zlom.

koksik_at_kki.net.pl
Dariusz Smolik