Re: HDD ?

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sun 03 Aug 1997 - 11:57:07 MET DST

"Marcin Maruta" <mmaruta_at_ispid.com.pl> wrote:

>Obawiam sie, ze Szanowny Pan nie ma racji. Roszczenia z gwarancji
>ograniczaja sie do zadania naprawy, ewentualnie wymiany n anowy - a i tak w
>umowie gwarancyjnej mozna to w duzym stopniu zmodyfikowac.

wlasnie. mi sie podoba to nowe prawo. przynajmniej sprzedawca nie ma
mozliwosci przetrzymywania sprzetu przez niewiadomo ile. jak sie nie wyrobi
w dwa tygodnie i nie chce dac innego egzemplarza czegos tam w zamian,
to wtedy gotowka moja. i bardzo dobrze. wczesiej roznie z tym bywalo.
a sprzedawcy nie tyle szczali (jak to karpio powiedzial) na taki interes,
lecz wogole szczali na wszystko, byle by tylko klient zaplacil i wynocha.

>Tak wiec
>sprzedawca nie musi zwracac pieniedzy, tylko dysk

dokladnie tak. oczywiscie z nowa gwarancja od zera na niego :))
jak sprzedawca chce, moze zwrocic gotowke. lecz czesciej oplaci sie
dac w zamian jakikolwiek inny twardziej o zblizonych parametrach.
choc jak znam zycie, to zwykle jest dysk dwukrotnie wiekszy :)

aha. rekojmnia to tez fajna sprawa :)

>Marcin Maruta

aha. mam pytanko. powiedzmy ze kupilem flopa. dostaje na niego rok
gwarancji. tak sie sklada, ze flop mi pada dokladnie nastepnego dnia
po uplywie gwarancji. czy w swietle obecnego prawa (flop kupiony
po pamietnej dacie zmiany przepisow) moge jeszcze egzekwowac jakies
prawa gwarancyjne czy tez oparte na rekojmii ?

ps: sytuacja jest hipotetyczna. moj flop ma 2 lata i jest dobry :)
ps2: hehehe, winny sie tlumaczy :))

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |