Re: HDD ?

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 03 Aug 1997 - 00:46:57 MET DST

On 2 Aug 1997 14:51:59 GMT, "Cezary Golubiewski" <cezaryg_at_polbox.com>
>Czy Wiecie może dlaczego na giełdzie sprzedawcy dają rok gwarancji na HDD
>WD CAVIAR? Przecież podobno WD wystawia na swoje produkty 3lata gwarancji.

Bo nie sa glupi :-) Caviara kupi chwilowo tylko ten kto jeszcze wierzy
w jakosc, to uwierzy nawet w jak gwarancji bedzie 1 rok i tez kupi,
a po co sobie robic klopot na trzy lata...

A powazniej - sprzedawca tez czlowiek, i tez mu hurtownik daje trzy
lata, hurtownikowi tez ktos daje trzy lata, wiec jak dostarczys
zepsuty dysk po 2 latach i 10 miesiacach to niewykluczone ze nie
producent za to zaplaci. Wiec nie dziw sie ze 3 lata do Ciebie nie
dotra, ale 2.5 to nalezy wymagac.

>Ostatnio padł mi dysk WDCAC21000H. /Po 15 miesiącach użytkowania/

I chcialbys zeby Ci ktos dal na niego wiecej niz rok gwarancji?
Co to - on ma byc glupi?

>Zamierza kupić drugi, ale nie wiem jakiej firmy?

Seagate i IBM tez nie sa wolne, a Fujitsu to moze daje nawet 5 lat
gwarancji...

J.