Problem: MIDI

Autor: Zbyszek T. (zbytrz_at_free.polbox.pl)
Data: Sat 02 Aug 1997 - 17:14:35 MET DST

Mam następujący problem: dysponuję kartą muzyczną na chipsecie Yamaha OPL
3, oraz instrumentem klawiszowym typu CASIO MT 750. Pracuję pod WIN95.
Chciałem za pomocą odpowiedniego interface'u podłączyć klawisze do PC'ta i
wykorzystać ten zestaw w charakterze sekwencera MIDI. Problem polega na
tym, że instrument przyjmuje komunikaty MIDI i gra jak należy, komputer
natomiast nie reaguje na klawisze. Nie pomogły żadne prośby i grośby,
manipulowanie MIDI Mapperem, grzebanie w rejestrach. Do prób używałem
Midisoft Recording Session pod WIN 3.1. Podejrzewam, że to wina karty
muzycznej, ale może ktoś miał podobny problem i wybrnął z niego?

P. S.
Jestem nowy na newsie, czy może mi ktoś wyjaśnić, co to jest wątek (proszę,
nie śmiejcie się głośno)? Czy to to samo, co temat (czyli np. Problem:
MIDI)?

--
Zbyszek Trzepizur
Moja strona: http://www.free.polbox.pl/z/zbytrz