HDD ?

Autor: Cezary Golubiewski (cezaryg_at_polbox.com)
Data: Sat 02 Aug 1997 - 16:51:59 MET DST

Cześć.
Czy Wiecie może dlaczego na giełdzie sprzedawcy dają rok gwarancji na HDD
WD CAVIAR? Przecież podobno WD wystawia na swoje produkty 3lata gwarancji.
Ostatnio padł mi dysk WDCAC21000H. /Po 15 miesiącach użytkowania/ Zamierza
kupić drugi, ale nie wiem jakiej firmy? Mam zamiar zakupić sobie CAVIAR-ka
powyżej 2GB na przykład 2,5 GB CAVIARA. Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z
tym dyskiem? Możecie mi pomóc w wyborze? I jeszcze jedno dla starych
wyjadaczy komputerowo-dyskowych - Co oznacza literka na końcu oznaczenia
dysku?
NP:
AC21000H
AC11300L

Co to jest to "H" i "L" ?
I co oznacza ta cyfra na początku oznaczenia "AC2","AC1","AC3" ?

Dzięki za info.
Pozdrawiam i życzę zdrowia.
cezaryg_at_hsn.com.pl
+48 601 20 68 79