Re: WIN95 CZY NT4

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 01 Aug 1997 - 22:42:10 MET DST

lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl (Jaroslaw Lis) wrote:
>Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:
>: >> : FreeBSD. Co do Linuxa to panuje powszechna opinia iż jego TCP/IP
>: >> : jest znacznie lepsze od większości komercyjnych implementacji w
>
>: zaczynalem na starym linuxie z kernelem 1.2.13 .
>: poza tym ze kernel mial taka sobie wydajnosc, i tak bil na glowe
>: tzw. produkty billa zarowno pod wzgledem wydajnosci, jak i obslugi sieci.
>: a bylo to jakies dwa lata temu.
>
>Wydajnosc to jedno, a jakosc to nie to samo. Mozliwosci [np wirtualne
>interfejsy juz byly?],

byly. identycznie jak jest teraz.

>bledy [ping of death :-)] itp.

to wyszlo po niefortunnej implementacji tcp/ip z majkrofonu.
na to cierpiala znaczna wiekszosc owczesnych unixow.

>Mam tu takiego linuxa sprzed lat... Najpierw nawet dzialal,
>potem dolozyli druga karte i sie zaczelo: TCP pada pol godzinie
>intensywnego ruchu, dynamicznego routingu nie ma. pare upgradow
>i jest w stanie satysfakcjonujacym posiadacza, ale nie mnie:
>na jednym z interfejsow gubi z jednego komputera 15% pakietow,
>gated dziala kiepsko, a przez polowe czasu nawet bardzo kiepsko ....

wiem. nie mam pojecia co ci moge doradzic.

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |