Re: szybkie dyski do serwera, bylo: FastEthernet

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 01 Aug 1997 - 08:44:24 MET DST

karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl (Andrzej Karpinski) wrote:

>Oczywiscie dyski ide jak sama nazwa wskazuje nie posiadaja wlasnej pamieci
>i owo magiczne pojecie sie wystepuje? :>

jak zaczniesz rozpatrywac poszczegolne egzemplarze, to masz racje.
poza tym powiedz mi jaki dysk IDE ma wlasny cashe z opoznieniem zapisu ?
tak wiem, dyski IBM. ale oprocz nich sa jakies z ta opcja ?

>ftp://ftp.xyz.lublin.pl/pub/xyz/drivery/hdd/dma-ide/ - reszte poszukasz...

no tak. ale one sa wylacznie do chipsetow intela. ale dzieki za namiar.
moga sie przydac :)

>Oczywiscie dwoch tasm byc nie moze? :>

to najpierw mi wytlumacz w jaki sposob dziala netware, a potem sie posmiej.
chodzi mi o to, bys wyjasnil w jaki sposob on jest wielozadaniowy,
i jak to sie ma do obslugi urzadzen.

>Rzecz jasna nie zaprzeczam argumentom o wyzszosci SCSI, ale to co

jesli sie przygladasz z daleka a nie z bliska, to masz racje.

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |