Re: WIN95 CZY NT4

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 01 Aug 1997 - 09:14:59 MET DST

lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl (Jaroslaw Lis) wrote:
> [...]
>: jest znacznie lepsze od większości komercyjnych implementacji w
>: innych Unixach poza kilkoma specyficznymi sytuacjami gdzie Linux
>: może przegrywać.
>
>Hm, ciekawe skad takie opinie. Dawniej z jakoscia TCP/IP na linuxie
>bylo kiepsko, teraz jest duzo lepiej i w zasadzie bez zarzutu.
>
>: Co do Windows to mam podejrzenia, że nie jest to implementacja
>: najwyższych lotów gdy sobie przypomnę jak kilka lat temu
>
>Podejrzenia? Kilka lat temu?
>1) zrywajace transmisje serwery NT ftp,
>2) 100% zajetosci procesora w NT po jednym sprytnym telnecie.

telnet na port 135 , wpisac kilka dowolnych znakow i zerwac polaczenie.
(coby fani NT wiedzieli co ich moze czekac:))

>3) padajacy DNS jak dostanie za duzo danych,
>4) blad w obsludze OOB - czyli winnuke.

to da sie zalatac. niestety nie da sie wyeliminowac.

>5) poprawka MS .... i winnuke ciagle kladzie system

:)))))) i bardzo dobrze.

>I jeszcze sporo moglbym bardziej specjalistycznych wymienic....
>Podejrzana jakosc, ale grzeczne sformulowanie :-).

>J.

to jest "tcp inaczej" . coz. microsoftowi nie wyszla
swiatowa siec oparta na microsoft network, to sie czepili internetu :)

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |