Re: Cholerny TWARDZIEL

Autor: R.Zylla, Lodz-Baluty (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Fri 01 Aug 1997 - 00:52:47 MET DST

At 20:14 07-31-97 +0200, you wrote:

>ROTFL... Każesz mu czekać dwie doby? Nie ma chyba wolniejszego sposobu na

  Przeciez napisalem "wazne dane" Myslisz ze normalny czlowiek
  tworzy tyle waznych danych ze je trzeba dwie doby przegrywac. :)
  Przeciez Windowsianych programow nie musi bekapowac bo sobie
  szybciej zainstaluje je od nowa z CD.
  Poza tym jesli to sa "naprawde wazne dane" to one sa juz zbekapowane.

>zbackupowanie danych (poza ich przepisaniem :) niż transmisja po kablu
>szeregowym...

  A INTERLNK nie dziala po kablu rownoleglym ?
  Stary juz jestem, skleroza doskwiera, moze tego juz nie ma :)

>Nie można po prostu podłączyć drugiego dysku?

  W daty nie patrzysz, czy co ?
  To bylo przeszlo dwa tygodnie temu i nie pamietam
  czy mozna bylo czy nie. Jesli takie cos zaproponowalem
  to widocznie bylo to jedno z rozsadnych rozwiazan.