Re: Problem z modemem Request 28.8 v.34 int

Autor: psychor (psychor_at_polbox.com)
Data: Mon 21 Jul 1997 - 00:23:48 MET DST

Witam właściciela Request-a

Twoj problem wynika z przeladownych lini internetowych w polskiej czesci
internetu.
Moze równiez komputer z ktorego zsciagasz plik miec przeladowane lacze, nie
tylko ty korzystasz z niego. Aby sie przekonac proponuje zainstalowac
shareware z plytki chipa lub innego pisma ktory sluzy do pomiaru
rzeczywistej predkosci polaczenia, czy sciaganego pliku.
Modem byc moze tez nie zaszybki bo juz mamy na internecie 33.6, ale
czepialbym sie przeladowania poniewaz mam podobne problemy, a posiadam
Requesta Fast ASVD 33.6/56.
 Odpowiedz mi jakie kosci masz w modemie AT&T czy Rockwell.

psychor_at_polbox.com
Do zobaczenia w cyberspace:-)

 Jacek Peda wrote in article <01bc9534$a610fb20$LocalHost_at_comhit>...